ליגת העל מאור בוזגלו : הפועל באר שבע נגד בית"ר ירושלים - מדובר בשחקן הכי מוכשר בארץ, שיעזור לנו להחזיר את הפועל למקומה הטבעי, בצמרת ליגת העל.

בכלל, בפעם האחרונה בה כבש מאור בוזגלו שער ליגה הוא עשה זאת מול מכבי חיפה, במשחק שהסתיים בתוצאה 1:1. מדובר בשחקן הכי מוכשר בארץ, שיעזור לנו להחזיר את הפועל למקומה הטבעי, בצמרת ליגת העל. אני מאמין שהחיבור הזה יעשה טוב לשני הצדדים״. כדורגל ישראלי ליגת העל בכדורגל הפועל תל אביב בכדורגל . מאור בוזגלו חוגג בסגנון ליטאי, היום בבלומפילד | צילומים:

בתחילת עונת 2017/2018 חתם במכבי חיפה, אך עקב פציעה שעבר, מיעט לשחק. מכ×'×™ חיפ×
מכ×'×™ חיפ×": סוף פו×"×'וראנו ×™×¢×'ור from sport1images.maariv.co.il
מוטי מלכה מסכנין העדיף את נוף הגליל. כדורגל ישראלי ליגת העל בכדורגל הפועל תל אביב בכדורגל . 48 שעות לפני המשחק במוקדמות ליגת האלופות מול אולימפיאקוס, החליט יעקב בוזגלו להביע את תסכולו על ספסולו של מאור בתקופה האחרונה. מאור בוזגלו חוגג בסגנון ליטאי, היום בבלומפילד | צילומים: בכלל, בפעם האחרונה בה כבש מאור בוזגלו שער ליגה הוא עשה זאת מול מכבי חיפה, במשחק שהסתיים בתוצאה 1:1. שי אהרון מחפש בנרות קשר וחלוץ סזאר מאיכסל שכבר היה בדרך לטדי לא שוחרר מקבוצתו. מאור בוזגלו חתם לשלוש שנים. מדובר בשחקן הכי מוכשר בארץ, שיעזור לנו להחזיר את הפועל למקומה הטבעי, בצמרת ליגת העל.

המחצית השנייה אמנם הייתה פחות טובה .

המחצית השנייה אמנם הייתה פחות טובה . 48 שעות לפני המשחק במוקדמות ליגת האלופות מול אולימפיאקוס, החליט יעקב בוזגלו להביע את תסכולו על ספסולו של מאור בתקופה האחרונה. מאור בוזגלו עם אוהדי הפועל ת''א (אסף הופמן). בתחילת עונת 2017/2018 חתם במכבי חיפה, אך עקב פציעה שעבר, מיעט לשחק. לקראת עונת 2015/2016 החליט מאמנה החדש של הפועל באר . הסיפור של מאור בוזגלו מוכיח שיש הרבה דברים מעבר לתוצאה במשחק כדורגל. מעכשיו אני צריך פחות לדבר ולהראות במגרש מה . חלוצה הצעיר של מכבי חיפה יושאל תמורת סכום של 70 אלף דולר לעונה. מדובר בשחקן הכי מוכשר בארץ, שיעזור לנו להחזיר את הפועל למקומה הטבעי, בצמרת ליגת העל. שי אהרון מחפש בנרות קשר וחלוץ סזאר מאיכסל שכבר היה בדרך לטדי לא שוחרר מקבוצתו. בסך הכול כבש 13 שערי ליגה והוסיף 13 בישולים אשר זיכו אותו בתואר מלך הבישולים של ליגת העל בפעם השנייה ברציפות. כדורגל ישראלי ליגת העל בכדורגל הפועל תל אביב בכדורגל . מאור בוזגלו חוגג בסגנון ליטאי, היום בבלומפילד | צילומים:

בתחילת עונת 2017/2018 חתם במכבי חיפה, אך עקב פציעה שעבר, מיעט לשחק. כדורגל ישראלי ליגת העל בכדורגל הפועל תל אביב בכדורגל . בסך הכול כבש 13 שערי ליגה והוסיף 13 בישולים אשר זיכו אותו בתואר מלך הבישולים של ליגת העל בפעם השנייה ברציפות. לקראת עונת 2015/2016 החליט מאמנה החדש של הפועל באר . שי אהרון מחפש בנרות קשר וחלוץ סזאר מאיכסל שכבר היה בדרך לטדי לא שוחרר מקבוצתו.

מאור בוזגלו חוגג בסגנון ליטאי, היום בבלומפילד | צילומים: ×'שורות טו×'ות לאו×
×'שורות טו×'ות לאו×"×"×™ מכ×'×™ חיפ×" from sport1images.maariv.co.il
בסך הכול כבש 13 שערי ליגה והוסיף 13 בישולים אשר זיכו אותו בתואר מלך הבישולים של ליגת העל בפעם השנייה ברציפות. חלוצה הצעיר של מכבי חיפה יושאל תמורת סכום של 70 אלף דולר לעונה. אני מאמין שהחיבור הזה יעשה טוב לשני הצדדים״. מוטי מלכה מסכנין העדיף את נוף הגליל. מאור בוזגלו חוגג בסגנון ליטאי, היום בבלומפילד | צילומים: לקראת עונת 2015/2016 החליט מאמנה החדש של הפועל באר . 48 שעות לפני המשחק במוקדמות ליגת האלופות מול אולימפיאקוס, החליט יעקב בוזגלו להביע את תסכולו על ספסולו של מאור בתקופה האחרונה. הסיפור של מאור בוזגלו מוכיח שיש הרבה דברים מעבר לתוצאה במשחק כדורגל.

כדורגל ישראלי ליגת העל בכדורגל הפועל תל אביב בכדורגל .

מאור בוזגלו עם אוהדי הפועל ת''א (אסף הופמן). מאור בוזגלו חתם לשלוש שנים. חלוצה הצעיר של מכבי חיפה יושאל תמורת סכום של 70 אלף דולר לעונה. לקראת עונת 2015/2016 החליט מאמנה החדש של הפועל באר . מדובר בשחקן הכי מוכשר בארץ, שיעזור לנו להחזיר את הפועל למקומה הטבעי, בצמרת ליגת העל. בסך הכול כבש 13 שערי ליגה והוסיף 13 בישולים אשר זיכו אותו בתואר מלך הבישולים של ליגת העל בפעם השנייה ברציפות. אך לא הצליח לסייע לה להעפיל לליגת האלופות שכן הודחו עי סלטיק. מעכשיו אני צריך פחות לדבר ולהראות במגרש מה . מאור בוזגלו חוגג בסגנון ליטאי, היום בבלומפילד | צילומים: שי אהרון מחפש בנרות קשר וחלוץ סזאר מאיכסל שכבר היה בדרך לטדי לא שוחרר מקבוצתו. כדורגל ישראלי ליגת העל בכדורגל הפועל תל אביב בכדורגל . הסיפור של מאור בוזגלו מוכיח שיש הרבה דברים מעבר לתוצאה במשחק כדורגל. בתחילת עונת 2017/2018 חתם במכבי חיפה, אך עקב פציעה שעבר, מיעט לשחק.

לקראת עונת 2015/2016 החליט מאמנה החדש של הפועל באר . חלוצה הצעיר של מכבי חיפה יושאל תמורת סכום של 70 אלף דולר לעונה. אך לא הצליח לסייע לה להעפיל לליגת האלופות שכן הודחו עי סלטיק. בסך הכול כבש 13 שערי ליגה והוסיף 13 בישולים אשר זיכו אותו בתואר מלך הבישולים של ליגת העל בפעם השנייה ברציפות. אני מאמין שהחיבור הזה יעשה טוב לשני הצדדים״.

כדורגל ישראלי ליגת העל בכדורגל הפועל תל אביב בכדורגל . ×'שורות טו×'ות לאו×
×'שורות טו×'ות לאו×"×"×™ מכ×'×™ חיפ×" from sport1images.maariv.co.il
המחצית השנייה אמנם הייתה פחות טובה . לקראת עונת 2015/2016 החליט מאמנה החדש של הפועל באר . אך לא הצליח לסייע לה להעפיל לליגת האלופות שכן הודחו עי סלטיק. 48 שעות לפני המשחק במוקדמות ליגת האלופות מול אולימפיאקוס, החליט יעקב בוזגלו להביע את תסכולו על ספסולו של מאור בתקופה האחרונה. שי אהרון מחפש בנרות קשר וחלוץ סזאר מאיכסל שכבר היה בדרך לטדי לא שוחרר מקבוצתו. מעכשיו אני צריך פחות לדבר ולהראות במגרש מה . חלוצה הצעיר של מכבי חיפה יושאל תמורת סכום של 70 אלף דולר לעונה. כדורגל ישראלי ליגת העל בכדורגל הפועל תל אביב בכדורגל .

בכלל, בפעם האחרונה בה כבש מאור בוזגלו שער ליגה הוא עשה זאת מול מכבי חיפה, במשחק שהסתיים בתוצאה 1:1.

מאור בוזגלו חתם לשלוש שנים. מדובר בשחקן הכי מוכשר בארץ, שיעזור לנו להחזיר את הפועל למקומה הטבעי, בצמרת ליגת העל. אני מאמין שהחיבור הזה יעשה טוב לשני הצדדים״. 48 שעות לפני המשחק במוקדמות ליגת האלופות מול אולימפיאקוס, החליט יעקב בוזגלו להביע את תסכולו על ספסולו של מאור בתקופה האחרונה. לקראת עונת 2015/2016 החליט מאמנה החדש של הפועל באר . בכלל, בפעם האחרונה בה כבש מאור בוזגלו שער ליגה הוא עשה זאת מול מכבי חיפה, במשחק שהסתיים בתוצאה 1:1. אך לא הצליח לסייע לה להעפיל לליגת האלופות שכן הודחו עי סלטיק. חלוצה הצעיר של מכבי חיפה יושאל תמורת סכום של 70 אלף דולר לעונה. הסיפור של מאור בוזגלו מוכיח שיש הרבה דברים מעבר לתוצאה במשחק כדורגל. שי אהרון מחפש בנרות קשר וחלוץ סזאר מאיכסל שכבר היה בדרך לטדי לא שוחרר מקבוצתו. בתחילת עונת 2017/2018 חתם במכבי חיפה, אך עקב פציעה שעבר, מיעט לשחק. מוטי מלכה מסכנין העדיף את נוף הגליל. מאור בוזגלו חוגג בסגנון ליטאי, היום בבלומפילד | צילומים:

ליגת העל מאור בוזגלו : ×"פועל ×'אר ש×'×¢ × ×'×" ×'ית"ר ירושלים - מדובר בשחקן הכי מוכשר בארץ, שיעזור לנו להחזיר את הפועל למקומה הטבעי, בצמרת ליגת העל.. מאור בוזגלו חתם לשלוש שנים. לקראת עונת 2015/2016 החליט מאמנה החדש של הפועל באר . שי אהרון מחפש בנרות קשר וחלוץ סזאר מאיכסל שכבר היה בדרך לטדי לא שוחרר מקבוצתו. מעכשיו אני צריך פחות לדבר ולהראות במגרש מה . מוטי מלכה מסכנין העדיף את נוף הגליל.

חלוצה הצעיר של מכבי חיפה יושאל תמורת סכום של 70 אלף דולר לעונה ליגת העל. לקראת עונת 2015/2016 החליט מאמנה החדש של הפועל באר .